Najczęściej zadawane pytania:

– Kto może zostać konsultantką/konsultantem?

Każdy kto ukończył 18 rok życia oraz posiada aktualny dowód osobisty, a także osoby niepełnoletnie, które ukończyły 16 lat- dodatkowo wymagana zgoda rodzica i dokument potwierdzający tożsamość (legitymacja, paszport).

– Czy muszę wnieść opłatę za założenie i prowadzenie konta?

Rejestracja oraz prowadzenie konta Konsultantki AVON jest całkowicie darmowe i nie ponosi się z tego tytułu żadnych opłat.

– Jak złożyć zamówienie?

Najczęściej konsultantki składają zamówienia przez główną stronę AVON, zwaną Strefą Ambasadorki lub robią zakupy w jednym z 11 sklepów stacjonarnych na terenie całej Polski tj. Avon Centrum i Avon Studio. Znajdują się one głównie w dużych miastach: Białystok, Bielsko-Biała, Grwolin, Gliwice, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Wrocław i Warszawa

– Z kim można się kontaktować, gdy ma się jakiekolwiek pytania?

W AVON każda Konsultantka ma swojego indywidualnego opiekuna tzw. lidera lub menadżera sprzedaży, który zajmuje się tym, aby Ambasadorki wiedziały wszystko o bieżących promocjach, miały dostęp do aktualnego katalogu oraz udziela odpowiedzi na większość pytań.

Można również skorzystać z darmowej infolinii dla Konsultantek, czynnej od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00. Telefon: 22 878 28 00.

– Jak odebrać zamówienie?

Opcje dostawy są bardzo różne, więc każdy znajdzie tą odpowiednią dla siebie. AVON oferuje przesyłki kurierskie z dostawą do 24 lub 48 godzin, paczkomaty z czasem dostarczenia przesyłki do 24 godziny oraz punkty odbioru do 72 godzin (Inpost, stacje Orlen, kioski Ruchu).

– Jaki jest koszt dostawy paczek?

Cena przesyłek kosmetyków AVON jest zależna od wielkości zamówienia oraz opcji dostawy jaką się wybiera. Dokładny rozkład cen przedstawia poniższa tabela:

Wartość zamówienia

(wg cen katalogowych)

Kurier 24h Kurier 48h Paczkomaty 24h Punkty odbioru 72h
0-199,99 zł 9,90 zł 7,90 zł 7,90 zł 2,90 zł
200-299,99 zł 7,90 zł 5,90 zł 5,90 zł 2,90 zł
300-599,99 zł 5,90 zł 0,00 zł 3,90 zł 0,00 zł
Powyżej 600 zł

0,00 zł

 

– Jak zapłacić za zamówienie?

Płatności za zamówienie można dokonać płacąc kurierowi przy odbiorze paczki oraz za pośrednictwem Strefy Ambasadorki. Klikając w zakładkę „dane finansowe” wyświetli się opcja płatności kartą. Możliwa jest także opłata za pośrednictwem strony  własnego banku (każda Konsultantka posiada indywidualny numer konta bankowego). Bardzo wygodne jest to, że Ambasadorki mają możliwość odroczenia wpłaty do 3 tygodni od złożenia zamówienia, dzięki czemu mogą łatwo rozliczyć się ze swoimi klientkami, a potem już bezpośrednio z AVON.

– Czy można zwrócić zakupione kosmetyki?

Tak. Gwarancja AVON dotyczy wszystkich zamówionych produktów i jest ważna do 3 miesięcy od daty wystawienia faktury. Można bez problemu oddać kosmetyki, a pieniądze zostaną oddane na konto. Zwroty obejmują również towary, które zostały otworzone, a których zużycie nie przekroczyło 25%.

– Czy istnieje minimalna kwota, na którą muszę złożyć zamówienie?

Nie. Istnieje możliwość składania zamówień na dowolną sumę. Należy jednak pamiętać, iż ceny dostaw różnią się w zależności o wielkości zakupów.

– Czy trzeba zamawiać kosmetyki co katalog?

Nie trzeba zamawiać co katalog. Jeśli Konsultantka nic nie zamawiała w danej kampanii to AVON wysyła bezpłatnie katalogi na jej adres zamieszkania.

– W jaki sposób konsultantka zarabia w AVON?

Konsultantka otrzymuje od 15% do 40% rabatu na zamówione kosmetyki AVON. Klientom sprzedaje je po cenach katalogowych. Rachunek na fakturze zostaje pomniejszony o tę wartość rabatu, który pozostaje Konsultantce. Często pojawiają się oferty do -40%, dzięki którym Ambasadorka ma szanse zyskać więcej. AVON tworzy również wiele dodatkowych programów lojalnościowych oraz premiowych, w których można otrzymać wartościowe prezenty.

– Kiedy mogę wycofać się z umowy konsultantki?

W każdym momencie Konsultantka może zrezygnować ze współpracy z firmą AVON nie ponosząc żadnych konsekwencji i opłat. W sytuacji, kiedy na koncie konsultantki przez rok nie ma żadnych zamówień konto samo wygasa. Do wznowienia konta należy spisać nowy formularz.

– Mam problem z logowaniem do Avon?
– Hasło do Avon jest niepoprawne?
– Nie mogę się zalogować?
– Dawno nie zamawiałam w Avon?
– Blokada hasła Avon?
– Zapomniałam hasła do avon?

Wypełnij formularz, a odpowiemy na powyższe pytania

Masz więcej pytań? Napisz!

7 + 4 =